Search This Blog

Powered By Blogger

Tuesday 30 April 2013

Google Translate Funny Homeschool


ENGLISH
I love my Mummy. I love, love, love, love my Mum.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               She's the best Mummy in world. I love, love, love, love, love, love, love, love, my Mum. My mummy is the best mummy in the world.

 FRENCH
J'aime ma maman. J'adore, j'adore j'adore, j'adore ma mère, elle la meilleure maman au monde. Je t'aime, amour, amour, amour, amour, amour, amour, amour, ma maman, ma maman est la meilleure maman au monde.

SPANISH Amo a mi mamá. Me encanta, me encanta el amor, amo a mi mamá, ella es la mejor mamá en el mundo. Te quiero, amor, amor, amor, amor, amor, amor, amor, mi mamá, mi mamá es la mejor mamá del mundo.

CZECH
Miluji svou maminku. Miluju, miluju lásko, miluji svou matku, ona nejlepší mumie v celém světě. I láska, láska, láska, láska, láska, láska, láska, láska, moje máma, moje máma je nejlepší mumie na světě. 

ARABIC
أنا أحب بلدي مومياء. أنا أحب، أحب الحب، والحب أمي، وقالت انها أفضل مومياء في العالم. أنا الحب، والحب، والحب، والحب، والحب، والحب، والحب، والحب، أمي، مومياء بلدي هو أفضل مومياء في العالم.

Contact Sharon J. Bainbridge Google+ https://plus.google.com/104251289011091479681 SCRAPBOOK WITH ME, SHARON J. BAINBRIDGE: http://www.facebook.com/people/Sharon-J-Bainbridge/595087537 www.butterflylullaby.co.uk, fairy songs, fairy portraits, art and crafts for children, music, fairy music, true stories, poems, children's stories, free fairy network for businesses and stay at home Mum's (Mom's) scrapbook layouts every photo tells a story

No comments:

Popular Posts

Total Pageviews